SPOLOČNÉ STRAVOVANIE

Modul Spoločné stravovanie reštauračného systému Asseco BLUEGASTRO slúži na evidenciu a správu hromadných udalostí a akcií. Komplexne rieši problematiku od plánovania akcie, cez prípravu cenovej ponuky, plánovania zásob, expedíciu tovarov až po vystavenie dodacieho listu alebo konečného zúčtovania na pokladni.

Charakteristika modulu spoločné stravovanie

  1. Tvorba objednávok akcií, dodacích listov, výrobných plánov s rozpisom surovín.
  2. Tvorba hromadných tovarových žiadaniek, výrobných plánov a limitných listov za žiadané obdobie alebo jeden deň.
  3. Jednotlivé akcie delené podľa odberateľa.
  4. Kontrola limitnej ceny pri zamestnaneckej, závodnej strave.
  5. Tvorba balíkov tovarov a výrobkov - denné menu.

Prepojenie na iné systémy a technické zariadenia

Systém Asseco BLUEGASTRO umožňuje prepojenie na iné externé systémy a zariadenia podľa potrieb danej prevádzky. Môžu to byť rôzne typy technických zariadení - displeje súm, čítacie zariadenia pre karty, čítačky čiarových kódov, tlačiarne účteniek, dotykové displeje a podobne. Ďalej to samozrejme sú požadované prepojenia na externé softvérové produkty – účtovníctvo, hotelový systém, načítanie kurzových lístkov a podobne.

  • • Prepojenie na hotelový systém: Horec.
  • • Prepojenie na kartové systémy: Salto, Ecematic, VingCard, KasComp, Cominfo.
  • • Prepojenie na ekonomické systémy: Helios/w, SPIN.

Čo získate?

  • Komplexný nástroj na riadenie a kontrolu prevádzky.
  • Rýchly prístup k informáciám pre všetky pozície v prevádzke.
  • Presné sledovanie obehu a stavu zásob rozdelených podľa stredísk.
  • Prehľadne rozdelenie číselníkov (tovary, receptúry jedál, služieb a PLU).
  • Množstvo prehľadov a zostáv (z pohľadu nákladov, skladov a tržieb) s možnosťou exportu.
  • Štandardizovanie pracovných postupov.
  • Rýchly prístup k dátam z ktorejkoľvek pracovnej stanice.
  • Možnosť prístupu k dátam cez internet.
  • Zjednodušenie a urýchlenie časovo náročnej a neprehľadnej evidencie.
  • Lepšia komunikácia a odovzdávanie informácii medzi strediskami.

Moduly reštauračného systému Asseco BLUEGASTRO

Reštauračný systém Asseco BLUEGASTRO pokrýva všetky činnosti v gastronomickej prevádzke: predaj pomocou dotykových pokladní, skladové hospodárstvo, výrobu tovarov, plánovanie denného menu a zamestnaneckej stravy, prehľady či viacstupňovú kontrolu prevádzky, vernostný systém. V kúpeľoch, vodných parkoch a wellness-centrách môžete využiť modul s prepojením na systém kontroly vstupu (turnikety).

Jeho otvorenosť umožňuje pripojenie externých zariadení (objednávkové tlačiarne, čítacie zariadenia pre karty stálych hostí, čítačky čiarových kódov, zákaznícke displeje) a prepojenie na ekonomické systémy.

Systém je flexibilný, každá dodávka systému má inú štruktúru podľa presných potrieb zákazníka. Pre lepšiu predstavu si prezrite obrázok nižšie, okolo jadra (základu) systému si môžete vybrať moduly, ktoré vyhovujú vašej prevádzke.

Technické požiadavky reštauračného systému

Technologické prostredie

  • • Trojvrstvová architektúra: klient - aplikačný server - databáza Oracle
  • • Užívateľ pracuje v štandardnom windows prostredí, k dátam pristupuje pomocou klienta
  • • Logika je vykonávaná aplikačnom servri a údaje ukladané v databáze Oracle


Softvérové požiadavky na server


Databázový server

  • • Oracle Standard Edition 9i – Embeded – inštaluje sa spolu s dodaným programovým vybavením


Java JVM

  • • JVM 1.4 a vyššie – inštaluje sa spolu s dodaným programovým vybavením


Podporované operačné systémy

  • • Windows 2000 Server, Windows XPP, Windows 2003 Server a vyššie, Internet Explorer 6.0 a vyššie,
    alternatívne Linux - RedHat Enterprise 4 AS(ES), alebo Suse SLES


Ostatné

  • • Windows (Total) Commander, prípadne SW pre napaľovanie CD

Doporučujeme doplniť vybavenie serveru o pripojenie pre vzdialenú správu systému


Hardvérové požiadavky na server

Odporučená konfigurácia (štandardný značkový server v konfigurácii podľa vzorovej zostavy)

  • • Procesor: Intel Dual-Core a viac
  • • Základná doska: RAID - zrkadlenie - s "battery module"
  • • Hard disk: 2 x 300 GB SATA II 10kRPM
  • • Operačná pamäť RAM: 2048 MB a viac s ECC kontrolou !
  • • CD-ROM: doporučujeme aj s možnosťou napaľovania DVD + SW
  • • Sieťová karta: 1 Gb
  • • Záložný zdroj: 1000 VA


Minimálna konfigurácia
 (skladaná zostava podľa minimálnej odporúčanej konfigurácii)

  • • Procesor: Intel Dual-Core a viac
  • • Základná doska: RAID – zrkadlenie
  • • Hard disk : 2 x 160 GB SATA
  • • Operačná pamäť RAM: 1024 MB s ECC kontrolou !
  • • CD-ROM: Ľubovoľná
  • • Sieťová karta: 100 Mb
  • • Záložný zdroj: 1000VA


Softvérové požiadavky na pracovnú stanicu

Podporované operačné systémy

  • • Windows 2000, alebo Windows XP, Internet Explorer 6.0 a vyššie


Hardvérové požiadavky na pracovnú stanicu

Odporúčaná konfigurácia (štandardná značková stanica v konfigurácii podľa vzorovej zostavy)

  • • Procesor: 2000 MHz a vyššia
  • • Hard disk: 20 GB
  • • Operačná pamäť RAM: 1024 MB
  • • CD-ROM: Ľubovoľná
  • • Monitor : 19”, 1280x1024 flat, doporučujeme LCD
  • • Grafická karta: 32 MB, 32 bit a viac
  • • Sieťová karta: 1 Gb
  • • Účtenková tlačiareň : EPSON TMU 220PA (u fiskalizovaných staníc)
  • • Záložný zdroj: 500 VA

 

Minimálna konfigurácia (skladaná zostava podľa minimálnej odporúčanej konfigurácii)

  • • Procesor: 1800 MHz
  • • Hard disk: 20 GB
  • • Operačná pamäť RAM : 512 MB
  • • CD-ROM: Ľubovoľná
  • • Monitor: 17”, 1024x768 flat, resp. LCD
  • • Grafická karta: 32 MB, 32 bit
  • • Sieťová karta: 100 Mb
  • • Účtenková tlačiareň: EPSON TMU 220PA (u fiskalizovaných staníc)
  • • Záložný zdroj : 400 VA

Cenník systému Asseco BLUEGASTRO

Pred prípravou cenovej ponuky pre vašu firmu potrebujeme vedieť viac o vašej firme a požiadavkách na informačný systém. Cena systému je vyrátaná na základe vybraných funkcií systému (vybrané moduly) a počtu užívateľov. Vyplňte kontaktný formulár nižšie, zaberie to 2-3 minúty.

Neváhajte nás kontaktovať!

Máte záujem o bezplatnú prezentáciu programu Asseco BLUEGASTRO? Alebo o ďalšie informácie?
Ozvite sa nám ešte dnes!

Ing. Valéria Zapotoková
Payroll Manager
Tel.: 0901 704 857
info@amiplus.sk

© 2024 Všetky práva vyhradené pre AMI Plus, s. r. o.
Pokračujte výberom nastavení ochrany osobných údajov. Pre viac informácií si prečítajte naše zásady ochrany osobných údajov a zásady používania súborov cookies.