VÝROBA A RECEPTÚRY
Funkcie slúžia na tvorbu a správu receptúr a výrobou tovarov. V reštauračnom systéme Asseco BLUEGASTRO sú receptúry tvorené podľa zaužívaných gastronomických pravidiel, čo sprehľadňuje a štandardizuje evidenciu, ktorá je mimoriadne dôležitá pre správne a ziskové fungovanie prevádzky.
Charakteristika modulu výroba a receptúry
- Delenie receptúr do gastronomických skupín.
- Zadávanie množstiev (v merných jednotkách gram, mililiter, kus) surovín do receptúr na ľubovoľný počet porcii (štandardne na 10).
- Zadávanie hrubého/čistého množstva surovín do receptúr.
- Receptúry polotovarov (podkalkulácie).
- Evidencia technologického postupu prípravy pokrmu s charakteristikou pokrmu.
- Tlač receptúr, množstvo prehľadov a praktických funkcii.
- Vždy aktuálna kalkulačná cena receptúr.
Prepojenie na iné systémy a technické zariadenia
Systém Asseco BLUEGASTRO umožňuje prepojenie na iné externé systémy a zariadenia podľa potrieb danej prevádzky. Môžu to byť rôzne typy technických zariadení - displeje súm, čítacie zariadenia pre karty, čítačky čiarových kódov, tlačiarne účteniek, dotykové displeje a podobne. Ďalej to samozrejme sú požadované prepojenia na externé softvérové produkty – účtovníctvo, hotelový systém, načítanie kurzových lístkov a podobne.
- • Prepojenie na hotelový systém: Horec.
- • Prepojenie na kartové systémy: Salto, Ecematic, VingCard, KasComp, Cominfo.
- • Prepojenie na ekonomické systémy: Helios/w, SPIN.
Čo získate?
- Komplexný nástroj na riadenie a kontrolu prevádzky.
- Rýchly prístup k informáciám pre všetky pozície v prevádzke.
- Presné sledovanie obehu a stavu zásob rozdelených podľa stredísk.
- Prehľadne rozdelenie číselníkov (tovary, receptúry jedál, služieb a PLU).
- Množstvo prehľadov a zostáv (z pohľadu nákladov, skladov a tržieb) s možnosťou exportu.
- Štandardizovanie pracovných postupov.
- Rýchly prístup k dátam z ktorejkoľvek pracovnej stanice.
- Možnosť prístupu k dátam cez internet.
- Zjednodušenie a urýchlenie časovo náročnej a neprehľadnej evidencie.
- Lepšia komunikácia a odovzdávanie informácii medzi strediskami.
Moduly reštauračného systému Asseco BLUEGASTRO
Reštauračný systém Asseco BLUEGASTRO pokrýva všetky činnosti v gastronomickej prevádzke: predaj pomocou dotykových pokladní, skladové hospodárstvo, výrobu tovarov, plánovanie denného menu a zamestnaneckej stravy, prehľady či viacstupňovú kontrolu prevádzky, vernostný systém. V kúpeľoch, vodných parkoch a wellness-centrách môžete využiť modul s prepojením na systém kontroly vstupu (turnikety).
Jeho otvorenosť umožňuje pripojenie externých zariadení (objednávkové tlačiarne, čítacie zariadenia pre karty stálych hostí, čítačky čiarových kódov, zákaznícke displeje) a prepojenie na ekonomické systémy.
Systém je flexibilný, každá dodávka systému má inú štruktúru podľa presných potrieb zákazníka. Pre lepšiu predstavu si prezrite obrázok nižšie, okolo jadra (základu) systému si môžete vybrať moduly, ktoré vyhovujú vašej prevádzke.
Technické požiadavky reštauračného systému
Technologické prostredie
- • Trojvrstvová architektúra: klient - aplikačný server - databáza Oracle
- • Užívateľ pracuje v štandardnom windows prostredí, k dátam pristupuje pomocou klienta
- • Logika je vykonávaná aplikačnom servri a údaje ukladané v databáze Oracle
Softvérové požiadavky na server
Databázový server
- • Oracle Standard Edition 9i – Embeded – inštaluje sa spolu s dodaným programovým vybavením
Java JVM
- • JVM 1.4 a vyššie – inštaluje sa spolu s dodaným programovým vybavením
Podporované operačné systémy
- • Windows 2000 Server, Windows XPP, Windows 2003 Server a vyššie, Internet Explorer 6.0 a vyššie,
alternatívne Linux - RedHat Enterprise 4 AS(ES), alebo Suse SLES
Ostatné
- • Windows (Total) Commander, prípadne SW pre napaľovanie CD
Doporučujeme doplniť vybavenie serveru o pripojenie pre vzdialenú správu systému
Hardvérové požiadavky na server
Odporučená konfigurácia (štandardný značkový server v konfigurácii podľa vzorovej zostavy)
- • Procesor: Intel Dual-Core a viac
- • Základná doska: RAID - zrkadlenie - s "battery module"
- • Hard disk: 2 x 300 GB SATA II 10kRPM
- • Operačná pamäť RAM: 2048 MB a viac s ECC kontrolou !
- • CD-ROM: doporučujeme aj s možnosťou napaľovania DVD + SW
- • Sieťová karta: 1 Gb
- • Záložný zdroj: 1000 VA
Minimálna konfigurácia (skladaná zostava podľa minimálnej odporúčanej konfigurácii)
- • Procesor: Intel Dual-Core a viac
- • Základná doska: RAID – zrkadlenie
- • Hard disk : 2 x 160 GB SATA
- • Operačná pamäť RAM: 1024 MB s ECC kontrolou !
- • CD-ROM: Ľubovoľná
- • Sieťová karta: 100 Mb
- • Záložný zdroj: 1000VA
Softvérové požiadavky na pracovnú stanicu
Podporované operačné systémy
- • Windows 2000, alebo Windows XP, Internet Explorer 6.0 a vyššie
Hardvérové požiadavky na pracovnú stanicu
Odporúčaná konfigurácia (štandardná značková stanica v konfigurácii podľa vzorovej zostavy)
- • Procesor: 2000 MHz a vyššia
- • Hard disk: 20 GB
- • Operačná pamäť RAM: 1024 MB
- • CD-ROM: Ľubovoľná
- • Monitor : 19”, 1280x1024 flat, doporučujeme LCD
- • Grafická karta: 32 MB, 32 bit a viac
- • Sieťová karta: 1 Gb
- • Účtenková tlačiareň : EPSON TMU 220PA (u fiskalizovaných staníc)
- • Záložný zdroj: 500 VA
Minimálna konfigurácia (skladaná zostava podľa minimálnej odporúčanej konfigurácii)
- • Procesor: 1800 MHz
- • Hard disk: 20 GB
- • Operačná pamäť RAM : 512 MB
- • CD-ROM: Ľubovoľná
- • Monitor: 17”, 1024x768 flat, resp. LCD
- • Grafická karta: 32 MB, 32 bit
- • Sieťová karta: 100 Mb
- • Účtenková tlačiareň: EPSON TMU 220PA (u fiskalizovaných staníc)
- • Záložný zdroj : 400 VA
Cenník systému Asseco BLUEGASTRO
Pred prípravou cenovej ponuky pre vašu firmu potrebujeme vedieť viac o vašej firme a požiadavkách na informačný systém. Cena systému je vyrátaná na základe vybraných funkcií systému (vybrané moduly) a počtu užívateľov. Vyplňte kontaktný formulár nižšie, zaberie to 2-3 minúty.
Neváhajte nás kontaktovať!
Máte záujem o bezplatnú prezentáciu programu Asseco BLUEGASTRO? Alebo o ďalšie informácie?
Ozvite sa nám ešte dnes!
Ing. Valéria Zapotoková
Payroll Manager
Tel.: 0901 704 857
info@amiplus.sk